وبلاگ معرفی بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این سایت جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و همچنین آموزش مصرف این محصولات می باشد

وبلاگ معرفی بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این سایت جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و همچنین آموزش مصرف این محصولات می باشد

چگونه بگوییم دوست پسر شما خوب است یا بد ؟

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

چگونه بگوییم دوست پسر شما تقلب است یا خیر

ممکن است از شما سؤال شود که دوست پسر شما به شما وفادار است یا خیر. شاید او با شما متفاوت رفتار کند ، وقت کمتری را با شما بگذراند ، بسیار پنهانی باشد و یا دیگر تلاش نکند. با این حال ، بهتر است قبل از اینکه او را به تقلب متهم کنید ، از او سؤال کنید و از او سؤال کنید و به دنبال شواهد باشید.


بررسی رفتار او
تصویری با عنوان راهنمایی شخص برای غلبه بر ضرر نسبی قدم 13
1
مشخص کنید که آیا وی بیش از حد از تلفن خود محافظت می کند یا خیر. اگر دوست پسر شما در حال تقلب است ، بیش از حد از تلفن و رایانه خود محافظت می کند. آیا او اگر تلفن یا رایانه خود را لمس می کنید ناراحت می شود؟
اگر از شما بپرسید "چه کسی آن تماس / پیام کوتاه را به شما فرستاد؟" او ممکن است بگوید ، "هیچ کس" یا "نگران نباشید".
آیا او موضوعات پیامک یا پیام های فیس بوک را قبل از اینکه به شما اجازه دهد از تلفن خود استفاده کنید حذف می کند؟
آیا او قبل از اینکه ببیند چه کسی در حال تماس است پاسخی به تلفن می دهد؟

به روال عادی او توجه کنید. اگر دوست پسر شما در حال تقلب است ، او باید در برنامه خود برای این شخص دیگر وقت بگذارد و روال خود را تغییر دهد. [2] شما احتمالاً برنامه معمول او را می دانید. اگر او بیشتر با دوستان پسر خود شروع به حلق آویز کردن ، دیر آموختن تحصیل یا کار کردن در اواخر شب کند ، ممکن است تقلب کند. [3]
دوست پسر شما با گذراندن وقت با شما شروع به انتخاب همه این فعالیت ها خواهد کرد. شما دیگر اولویت نخواهید بود. [4]
3
توجه کنید که آیا او رازتر می شود. آیا دوست پسر شما وقتی در نزدیکی هستید ، در را می بندد؟ آیا او تماسهای تلفنی خود را در اتاق دیگری انجام می دهد؟ اگر شریک زندگی تقلب کند ، او شروع به فاصله گرفتن از شما خواهد کرد. [5]
به دنبال رازداری در هر زمینه ای از زندگی او باشید. [6] آیا او شروع به حلق آویز کردن با افرادی کرده است که شما آنها را نمی شناسید؟
اگر از او بپرسید که کجا می رود یا روز او چگونه بود ، آیا او فقط یک جواب کوتاه و بدون جزئیات می دهد؟ [7
توجه کنید که آیا او کمتر محبت کرده است. اگر دوست پسر شما تقلب کند ، ممکن است کمتر محبت کند. آیا او دیگر نمی خواهد دست نگه دارد ، نوازش کند ، ببوسد یا رابطه جنسی برقرار کند؟ آیا او دیگر علاقه ای به جنبه جسمی رابطه شما ندارد؟
به خاطر داشته باشید که دوست پسر شما به دلیل استرس یا مشکلات سلامتی می تواند کمتر محبت کند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که وی کمتر دوست داشتنی است ، زیرا تقلب می کند ، علائم دیگر را در نظر بگیرید. [8]
تصویر با عنوان گرفتن دوست پسر تقلب مرحله 1
5
به دنبال هر رفتاری غیر عادی باشید. ممکن است دوست پسر شما شروع به تغییر رفتار خود کند زیرا در مقابل تقلب احساس گناه می کند. این رفتارها می تواند مثبت یا منفی باشد. تغییرات معمولی عبارتند از: [9]
خرید هدایا بدون دلیل.
از راهی خارج می شود تا کمک کننده و دلسوز باشد.
چیدن با شما دعوا می کند.
روحیه تر است.
بوی متفاوت (به عنوان مثال عطر یا ادکلن شخص دیگر)
توجه بیشتر به ظاهر او (به عنوان مثال لباس ، مدل موی جدید ، رفتن به ورزشگاه)
دروغ گفتن به چیزهایی که هم بزرگ و هم کوچک هستند. [10]
با بیان عبارات مختلفی که او معمولاً چنین نمی کرد.
به خاطر داشته باشید که تقلب تنها توضیحی برای رفتار غیرمعمول نیست.

روش
2
ارزیابی رابطه شما
تصویری با عنوان گرفتن یک دوست پسر تقلب مرحله 3
1
مقدار زمانی را که با هم می گذرانید ارزیابی کنید. آیا دوست پسر شما اوقات فراغت خود را با شما می گذراند یا همیشه خیلی شلوغ است؟ آیا احساس می کنید که شما و دوست پسرتان زندگی جداگانه ای را پشت سر می گذارید؟ آیا نمی دانید در زندگی او چه می گذرد و او نمی داند که در زندگی شما چه می گذرد؟ [11]
حتی اگر شما و دوست پسرتان برنامه های شلوغی داشته باشید ، او باید وقت بگذارد تا شما را ببیند و با شما صحبت کند.
همچنین ، توجه داشته باشید که هر زمان که در کنار هم می گذارید ، تغییری ایجاد کنید. آیا شما از دیدن همدیگر چهار بار در هفته تا فقط یک بار در هفته بدون هیچ توضیحی رفتید؟ این ممکن است نشانه ای باشد که او به چیزی وابسته است.
قبل از اینکه فرض کنید او تقلب کرده است ، با دوست پسر خود در مورد این تغییرات صحبت کنید.
تصویری با عنوان معامله با همسر تقلب مرحله 8
2
کیفیت تعاملات خود را تعیین کنید. نه تنها باید مقدار زمانی را که با دوست پسر خود می گذرانید ارزیابی کنید؛ کیفیت آن زمان نیز مهم است. آیا هر دوی شما با هم تفریح ​​می کنید یا بیشتر وقت خود را صرف بحث و جدل می کنید؟ آیا احساس دوری یا ارتباط با دوست پسر خود دارید؟ [12]
اگر تعامل شما از سرگرم کننده و دلپذیر به بحث و گفتگوهای مداوم رفته است ، ممکن است او با شخص دیگری وقت بگذارد یا ممکن است در مورد برخی موارد دیگر استرس داشته باشد و شما را از این امر خارج کند.

با دوست پسر خود صحبت کنید. اگر مشکوک باشید ، شروع به دیدن علائم می کنید و فرض می کنید که وی تقلب می کند. بهتر است به نتیجه نرسید. اگر او را به تقلب متهم کنید و او اینگونه نیست ، به دوست پسر شما آسیب می رساند. در مورد آنچه متوجه شده اید با او صحبت کنید و به توضیحات او گوش فرا دهید.
شما ممکن است بگویید ، "سلام ، شما اخیراً بسیار تحریک شده اید و ذهن شما به جای دیگری به نظر می رسد. خوب هستید؟"
شما ممکن است بگویید ، "من متوجه شدم که وقت کمتری را باهم سپری کرده ایم. آیا همه چیز خوب است؟"
"رابطه ما اخیراً در حال فرسایش بوده است؟ من واقعاً می خواهم روی آن کار کنم. نظر شما در مورد این چیست؟"
اگر دوست پسر خود را به دروغ گرفتید ، ممکن است بگویید ، "شما حقیقت را در مورد ___ نگفتید. این واقعاً احساسات من را آزار می دهد. واقعاً چه خبر است؟"
روش
3
به دنبال شواهد
تصویر با عنوان گرفتن یک دوست پسر تقلب مرحله 17
1
رسانه های اجتماعی او را بررسی کنید. به صفحات رسانه های اجتماعی دوست پسر خود بروید تا ببینید که آیا او با کسی که شما نمی شناسید صحبت می کند یا خیر. ببینید که عکسهای وی "دوست دارند" و "مورد پسند" است. همچنین به دنبال صفحات رسانه های اجتماعی دیگری باشید که شاید درباره آنها اطلاعاتی نداشته باشید. او ممکن است از آنها برای برقراری ارتباط با شخص دیگر استفاده کند.
همچنین توجه داشته باشید که آیا او بیشتر از آنچه معمولاً وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی می کند ، کرده است. صرف وقت بیشتر در رسانه های اجتماعی با تقلب مرتبط شده است. [15]
اگر گذرواژه های او را دارید ، از حساب های او بروید تا ببینید چه کسی پیام ارسال کرده است. این یک حمله جدی به حریم خصوصی وی است. اگر متوجه شود که شما این کار را کرده اید ، از شما ناراحت خواهد شد. قبل از انجام این کار با ظن خود بسیار مطمئن باشید.

2
با دوستانش صحبت کنید. اگر دوست پسر شما در مورد محل زندگی خود دروغ گفته است ، با دوستان خود صحبت کنید تا ببینید آیا آنها همین حرف را می زنند. بخاطر داشته باشید که دوستان وی در کنار او هستند و احتمالاً به شما نمی گویند او برای چه کاری است. نسبت به سؤالاتی که از آنها می کنید باهوش باشید.
به عنوان مثال ، اگر دوست پسر شما می گوید پنجشنبه شب با یکی از دوستانش بیرون رفت ، ممکن است از دوست بپرسید ، "سلام ، آیا شما و ____ پنجشنبه وقت خوبی داشتید؟"
شما همچنین از دوست پسر خود می پرسید ، "سلام ، شما و ___ پنجشنبه وقت خوبی داشتید؟ بچه ها چه کردید؟"
اگر دوست پسر شما تقلب کند ، ممکن است دوستانش در مورد شما متفاوت رفتار کنند. اگر آنها بدانند که چه اتفاقی می افتد ، ممکن است در اطراف شما ناراحت کننده باشند. [16]
تصویری با عنوان توجه زنان به مرحله 3
3
او را به دروغ بکشید. از او بپرسید که یک روز کجا بود. چند روز بعد ، دوباره از او بپرسید. اگر دروغ بگوید ، شاید به خاطر آوردن اولین باری که گفته است کار سختی است. هر بار که پرسیدید که آیا داستانها مطابقت دارند ، آنچه را که او گفته است مقایسه کنید.
اگر او دفاعی شود یا اذیت شود که شما همچنان از او سؤال می کنید ، ممکن است تقلب کند. اگر او حقیقت را می گوید ، سوالات شما نباید او را آزار دهند.
اگر او از رسانه های اجتماعی زیاد استفاده می کند ، پست ها و فعالیت های وی را در تمام مدت سؤال خود بررسی کنید. به دنبال هرگونه ناسازگاری باشید.
تصویری با عنوان گرفتن یک دوست پسر تقلب مرحله 10
4
از طریق تلفن او بروید. صبر کنید تا دوست پسر شما در خواب باشد یا در حمام باشد و تلفن او را بگیرید. این کار دشوار خواهد بود اگر او تلفن خود را در هر جایی که می رود با خودش بردارد. اگر رمز عبور او را نمی دانید ، سعی کنید با او نوازش کنید و وقتی وارد آن شد ، به بالای شانه نگاه کنید. این ممکن است به شما کمک کند متوجه شوید رمزعبور وی چیست.
شما همچنین می توانید در حالی که او از تلفن خود استفاده می کند ، در کنار او بایستید و ببینید که آیا چیزی را متوجه شده اید یا خیر.
هنگامی که به تلفن او دسترسی پیدا کردید ، هر چه سریعتر از طریق گزارش تماس و پیام های او بروید. به دنبال شماره های ذخیره نشده باشید.
اگر دوست پسر شما هیچ پیام متنی در تلفن خود ندارد ، ممکن است همه آنها را حذف کرده باشد زیرا او به چیزی بستگی دارد.
عبور از طریق تلفن وی حمله جدی جدی به حریم خصوصی وی است. او اگر بفهمد شما این کار را کرده اید و دیگر به شما اعتماد نخواهد کرد بسیار ناراحت خواهد شد. به عنوان آخرین راه حل از این استفاده کنید.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی ثانیکالا 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۲
  • ۱۰۲ نمایش
  • محمد محمد زاده

دوست پسر بد

دوست پسر خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی