وبلاگ معرفی بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این سایت جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و همچنین آموزش مصرف این محصولات می باشد

وبلاگ معرفی بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این سایت جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و همچنین آموزش مصرف این محصولات می باشد

چگونه یک شهروند خوب باشیم

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۳ ب.ظ

شهروندان خوب به طور فعال در جامعه خود و در بهتر شدن همشهریان خود نقش دارند. آنها به جایی که زندگی می کنند افتخار می کنند و در تلاشند تا این مکان به مکانی بهتر تبدیل شود. همه ما می خواهیم به عنوان یک شهروند خوب شناخته شویم و با کمی فکر و تلاش هر کسی می تواند یکی باشد.


 
قسمت
1
کمک به جامعه شما


تصویر با عنوان عضویت در Delta Sigma Theta مرحله 2
1
آموزش خوبی کسب کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای کمک به جامعه خود انجام دهید ، آموزش خوب است. هنگامی که تحصیلات خوبی دارید ، می توانید شغل های بهتری کسب کنید و به اقتصاد کمک بیشتری کنید. همچنین می توانید در هنگام رای گیری و سایر فعالیت های مدنی ، آگاهی بیشتری داشته باشید و تصمیمات خوبی بگیرید. در مدرسه توجه کنید ، نمرات خوبی کسب کنید و سعی کنید به دانشگاه بروید. [1]
تصویری با عنوان تبدیل به یک کنگره مرحله 3
2
سخت کار کن مهم نیست چه شغلی دارید ، سخت کار کردن بخش مهمی از داشتن یک شهروند خوب است. وقتی سخت کار می کنید ، به دیگران خدمات ارائه می دهید و درآمد کسب می کنید ، که هر دو به یک اقتصاد قوی تر در منطقه شما کمک می کنند. [2]
اگر خودتان بیکار هستید ، برای یافتن شغل جدید از اداره بیکاری محلی خود جستجو کنید. اگر شما آن را نمی دانید ، googling "دفتر بیکاری" و نام دولت شما باید اطلاعات را جمع آوری کند.

3
در اخبار به روز باشید. اخبار را بخوانید و درمورد موضوعاتی که بر شما ، منطقه شما و بقیه کشور تأثیر می گذارد کاملاً آگاه باشید. و کلمه "کاملاً" در اینجا مهم است: به آنچه مردم در هر دو طرف خط حزب می گویند گوش دهید و سعی کنید بی طرف بمانید. بیشتر مسائل بسیار پیچیده است و فراتر از سیاستهای اساسی حزب و سیاه و سفید است.
در فرآیندهای برنامه ریزی نیز شرکت کنید. درمورد اینکه آیا سوپر مارکت ها ، فروشگاههای فروشی و مسکن جای خود را در گوشه و کنار جهان دارند ، بگویید. دریابید که این پروژه ها چه مزایایی برای محیط زیست ، اجتماعی و درمانی برای جامعه محلی (فراتر از انگیزه های سود) قائل هستند و با نماینده خود و در جلسات شورای شهر صحبت کنید تا به آنها بگویید که شما چه فکر می کنید.

 
تصویر با عنوان یک زندگی خوب مرحله 9
4
ثروت خود را به اشتراک بگذارید وقتی به اندازه کافی خوب کار کردید که وقت ، پول یا چیزهای اضافی دارید ، با پرداخت آن ثروت خوب به جامعه خود بازگردید. روشهای بسیار خوبی برای کمک به انجمن شما وجود دارد:
داوطلب. شما می توانید با شعب محلی سازمان که داوطلبانه هستند بسیار داوطلب شوید. [3] زیستگاه برای بشریت را امتحان کنید که خانه هایی را برای افراد کمتر خوشبخت یا خواهران بزرگ برادران بزرگ ایجاد می کند ، که برای جوانان در معرض خطر ، مربیگری می کند.
به بی خانمانها کمک کنید شما می توانید داوطلبانه در یک آشپزخانه یا پناهگاه محلی سوپ داوطلب شوید تا به افراد بی خانمان در امنیت و سالم بودن کمک کنید.
اهدا کنید می توانید پول خود را به بسیاری از سازمان ها اعم از محلی ، ملی و بین المللی اهدا کنید. فقط مطمئن باشید که هرکسی که به آنها کمک مالی کنید ، سازمان خوبی است که از پول آنها به خوبی استفاده می کند. بسیاری از موسسات خیریه واقعاً کارخانه پول برای افرادی نیستند که آنها را اداره می کنند. سعی کنید از Charity Navigator یا BBB استفاده کنید تا دریابید که سازمانی که می خواهید به شما کمک کنید واقعاً در حال پیشرفت است یا خیر.

5
خون و پلاسما اهدا کنید. خون و پلاسما مایعات حیاتی بدن هستند که برای نجات جان هزاران و هزاران انسان هر روز استفاده می شوند. اغلب کمبودهایی وجود دارد ، بنابراین اگر کار خود را انجام دهید و اهدا کنید ، بسیار عالی است. اگر به گروه خونی نادر مبتلا هستید ، می توانید به معنای واقعی کلمه تفاوت زندگی و مرگ برای شخصی در جامعه خود باشید.
اهدای خون و پلاسما از اهمیت ویژه ای برخوردار است در هنگام بروز بحران بزرگ. تعداد انبوهی از صدمات اغلب منجر به کمبود جدی خون می شود.
تصویری با عنوان Shmang Sunstroke مرحله 10
6
آموزش اضطراری بگیرید. [4] در CPR و کمکهای اولیه و همچنین سایر موارد آموزش اضطراری مانند آموزش آمادگی در برابر بلایا ، آموزش دهید تا در هنگام بروز اضطراری بتوانید به هموطنان خود کمک کنید. [5] اگر قبلاً این آموزش را تجربه کرده اید ، ایده خوبی است که این کار را دوباره هر چند سال انجام دهید. این به شما کمک می کند تا آن مهارت ها را تازه نگه دارید. فراموش کردن آنها هنگام فشار ، آسان است!
تصویری با عنوان کسب درآمد به عنوان یک دختر نوجوان مرحله 8
7
ایجاد شغل. فرصت کار را در هر زمان ممکن ایجاد کنید. برای بریدن چمن خود یا نقاشی خانه خود به کسی پول بدهید و با انصاف پرداخت کنید. هر چند ماه یک خدمتکار استخدام کنید. این به اقتصاد کمک می کند و به کسی که اغلب بسیار نیازمند است شغل می دهد.
برای یافتن کارگران در آنجا با پناهگاه بی خانمان محلی خود تماس بگیرید. اغلب اوقات ، افراد بی خانمان به سادگی افرادی هستند که در اوقات سخت به سر می برند و پول کمی که از شغل شما کسب می کنند می تواند به اندازه کافی برای کمک به آنها در بازگشت به پاهای خود باشد.

8
سالم ماندن. مهم است که از بدن خود مراقبت کنید و تا حد ممکن سالم بمانید. وقتی بیمار می شوید ، دیگران را در معرض خطر قرار می دهید و فضای مطلوبی را در مطب پزشکان و بیمارستان ها می گیرید که می توانند به سمت شخص دیگری بروند. ورزش کنید ، درست بخورید و مطمئن شوید که در تمام عکس های خود جریان دارید. [6]
اگر به ورزش یا غذا خوردن سالم به کمک نیاز دارید ، wikiHow چگونه می تواند کمک کند.
با وجود بسیاری از بیماری های پیشگیری از واکسن در دوران کودکی ، ممکن است ایده خوبی برای به روزرسانی شما باشد. شما خودتان به عنوان یک بزرگسال در معرض خطر نیستید ، بلکه فرزندان غیر واکسینه شده اطراف شما هستند.

قسمت
2
فعال مدنی بودن
تصویر با عنوان نماینده ملی (ایالات متحده) مرحله 4
1
رای. مهمترین کاری که می توانید به عنوان شهروند انجام دهید رأی دادن است. فراموش کردن یا احساس بی علاقه بودن آسان است و فقط در انتخابات واقعا بزرگ رأی دهید ، اما رأی دادن در هر انتخابی که می توانید بسیار مهم است. اداره کشور فراتر از آن است که حزب در حال حاضر در قدرت است. شما همچنین باید به نمایندگان مستقیم خود رأی دهید ، که اغلب نقش بسیار اساسی تری در تغییر و تحولات در کشور دارند.
رای دادن در انتخابات محلی نیز مهم است. در سطح ایالت و ایالت ، شما اغلب به مواردی مانند ابتکارات حمل و نقل رأی می دهید ، که می تواند بر نحوه کار افراد و سایر قوانین و اقدامات مهم تأثیرگذار بر منطقه شما تأثیر بگذارد.
تصویر با عنوان یافتن یک وکیل مدافع دفاع جنایی با تجربه مرحله 5
2
خدمت وظیفه هیئت منصفه. وظیفه هیئت منصفه سرگرم کننده نیست ، اما حفظ سیستم قضایی عملکردی (حداقل در ایالات متحده) بسیار مهم است. [7] هنگامی که افراد خوبی مانند خودتان به وظیفه هیئت منصفه می گذرانند ، غالباً بسیاری از افراد به دلایل اشتباه وظیفه هیئت منصفه را بر عهده می گیرند یا واقعاً به آنها اهمیت نمی دهند یا توجه می کنند. وقتی شماره شما تمام شد ، این چالش را انجام دهید و به روش خود به کشور خود خدمت کنید.

در مورد موضوعاتی که برای شما مهم است با نماینده خود تماس بگیرید. هنگامی که مواردی برای شما مهم است ، تماس با نماینده خود و گفتن آنچه که فکر می کنید بسیار مهم است. حتی اگر شما خیلی جوان هستید که به آنها رأی دهید یا به آنها رأی نداده اید ، آنها هنوز هم نماینده شما هستند و مهم است که برای ارتباط با آنچه مردم واقعاً باور دارند ، در ارتباط باشند.
اگر نمی دانید چگونه با نماینده خود تماس بگیرید یا نماینده شما چه کسی است ، می توانید برای اطلاع از این طریق به وب سایت رسمی مراجعه کنید.
تصویر با عنوان تبدیل به یک عضو کنگره مرحله 5
4
داوطلب در زمان انتخابات. هنگامی که انتخابات اتفاق می افتد ، اغلب به کمک اضافی نیاز است تا اطمینان حاصل شود که رای همه شمارش خواهد شد. شما می توانید در دفتر انتخابات یا حزب مورد نظر خود داوطلب شوید و به ایستگاه های رای گیری در مرد کمک کنید ، آرا را بشمارید و سایر نقش های پشتیبانی را پر کنید. [8]
تصویری با عنوان شرکت در گردهمایی های خانوادگی هنگامی که شما اوتیسم هستید مرحله 28
5
به دیگران درگیر شوید. به دیگران کمک کنید تا به طور داوطلبانه با حضور داوطلبانه در حزب سیاسی یا دفتر انتخابات خود درگیر شوید تا به ثبت نام کنندگان در رای گیری ، جذب افراد برای جمع آوری طومارها و سایر فعالیت های مدنی کمک کنید. دوستان و اعضای خانواده خود را تشویق کنید که در این فعالیتها به شما بپیوندند یا با یک سازمان برای استخدام افراد غریبه از خانه به درب بروید.
قسمت
3
محافظت از آینده شهر شما
تصویر با عنوان کمک به صرفه جویی در محیط زیست مرحله 9
1
بازیافت مقالات و پلاستیک ها را مطابق سیستم بازیافت شهر خود بازیافت کنید. بازیافت اغلب با زباله اما در یک ظرف جداگانه جمع آوری می شود. با جستجوی نماد بازیافت مورد استفاده کشور خود می توانید موارد قابل بازیافت را پیدا کنید. به طور کلی ، بیشتر موارد ساخته شده از کاغذ و پلاستیک تا زمانی که مواد غذایی حاوی مواد غذایی نباشند و در موم پوشیده نشده اند قابل بازیافت هستند. [9]
بازیافت کمک می کند تا زباله هایی که محل های دفن زباله را پر می کنند ، کاهش یابد.

کمپوست مواد غذایی و مواد آلی باقیمانده کمپوست را برای کمک به حفظ زباله ها حتی بیشتر کنید. برخی از شهرها کمپوست را جمع می کنند ، اما در غیر این صورت ، باید خودتان آن را در حیاط پشتی خود کمپوست کنید. [10]
مواردی که می توانید آنها را کمپوست کنید شامل مواد غذایی باقیمانده ، قطعات اضافی از مواد (مانند برگهای هویج) و کاغذ بدون پارچه است.
کمپوست را با جمع آوری تمام این موارد در یک جعبه بزرگ در خارج از کشور قرار دهید. هر چند هفته یکبار این مخلوط را چرخانده و به آن خاک بیفزایید ، تا زمانی که کل این ترکیب به نظر برسد. این اغلب ماه ها طول می کشد.
هنگامی که کمپوست به پایان رسید ، می توان آن را فروخت و یا می توان از آن برای تهیه مواد مغذی در حیاط یا باغ خود استفاده کرد.
تصویر با عنوان گام کمتی مرحله 11
3
بستر را جمع کنید. اگر می بینید سطل زباله در اطراف است ، فقط به آن خیره نشوید و از کنار آن قدم بزنید. سعی کنید ماهانه یک بار وقت بگذارید تا به اطراف محله خود بروید و تمام زباله هایی را که می بینید ، جمع کنید. فقط حتما از چوب چسبنده یا دستکش باغبانی استفاده کنید تا از آسیب دیدن خود بر روی چیزی خطرناک جلوگیری کنید.
همچنین می توانید به گروه های سراسر شهر که به دور شهر می پیوندند بپیوندید و در مناطق آسیب دیده مناطق مختلفی را برای جمع آوری زباله ها جمع کنید. برای یافتن گروهی برای شهر خود با سالن شهر خود تماس بگیرید.
تصویری با عنوان پول در کالج مرحله 7
4
سازمان دیده بان کجا و چگونه ماشین خود را شستشو می دهید. صابونهایی که برای شستشوی اتومبیل استفاده می شود برای محیط زیست بسیار مخرب است (غالباً آب آشامیدنی شما را آلوده می کند!) ، بنابراین با شستن بیشتر اتومبیل خود شروع کنید و خودتان ماشین خود را بشویید. وقتی ماشین خود را شستشو می دهید ، از محصولات سازگار با محیط زیست استفاده کنید. [11]
برای شستشوی آن ، حداقل ماشین خود را روی چمن ها بکشید. این به نگه داشتن مواد شیمیایی از آب آشامیدنی شما کمک می کند.
سعی کنید بدون آب بروید و به راحتی ماشین خود را با یک پنجره سبز یا پاک کننده تمام منظوره تمیز کنید

محصولات محلی را بخرید. غذای خود را تا حد ممکن از کشاورزان محلی و تولید کنندگان مواد غذایی خریداری کنید. این امر تأثیر محیط زیست از حمل و نقل مواد غذایی طولانی را به حداقل می رساند ، به شما اطمینان می دهد که غذای شما بی خطر و عاری از مواد شیمیایی خطرناک یا آفات باشد و به اقتصاد محلی شما کمک می کند. [12]
غذا اغلب با مکانی که در آن تولید می شود برچسب گذاری می شود. به دنبال کالاهایی ارگانیک و در حد امکان باشید که در آنجا زندگی کنید.
تصویری با عنوان کمک به صرفه جویی در محیط زیست مرحله 8
6
آب مصرف کنید. احتمالاً در طول زندگی ما یک بحران مهم آب وجود دارد ، بنابراین به همان اندازه که می توانید آب تمیز مصرف کنید. در حالی که سیاره ما در آب پوشانده شده است ، تنها بخش اعظم آن قابل شرب است و ما مقدار زیادی از آن را برای موارد غیرضروری استفاده می کنیم ، مانند آب چمن زدن و گرفتن دوش فوق العاده طولانی. [13]
اگر می خواهید چمن خود را آب کنید ، از آب خاکستری (که همان آب باقی مانده از تهیه غذا یا دوش گرفتن است) استفاده کنید.
دوش هایی را بگیرید که 10 دقیقه یا کمتر طول بکشند و فقط هر روز موهای خود را بشویید.
از وجود چیزهایی مانند استخرها که مقدار زیادی آب از سیستم خارج می شوند و آن را غیر قابل تصور می کنند ، خودداری کنید.
تصویری با عنوان راهنما نجات زمین مرحله 19
7
انرژی مصرف کنید. در حال حاضر ، بسیاری از روش هایی که برای ایجاد انرژی برای به کار انداختن منازل و دستگاه های ما استفاده می شود ، برای محیط زیست نیز بسیار مخرب هستند. با تنظیم پنل های خورشیدی سعی کنید از انرژی پاک استفاده کنید و انرژی مورد استفاده خود را نیز مصرف کنید.
در اتاق های خالی چراغ ها را خاموش کنید.
وقت کمتری را در رایانه و زمان بیشتری برای خواندن کتاب صرف کنید.

از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. از رانندگی اتومبیل پرش کنید و در عوض اتوبوس بگیرید. نه تنها به نجات سیاره از آلودگی های آلودگی کمک خواهید کرد بلکه به حمایت مالی از ترانزیت عمومی نیز کمک خواهید کرد ، که برای خانواده های کم درآمد (که غالبا صاحب اتومبیل نیستند) بسیار مهم است. [14]

منبع : ثانیکالا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۲
  • ۱۲۳ نمایش
  • محمد محمد زاده

چگونه یک شهروند خوب باشیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی