وبلاگ معرفی بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این سایت جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و همچنین آموزش مصرف این محصولات می باشد

وبلاگ معرفی بهترین محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی

این سایت جهت معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و همچنین آموزش مصرف این محصولات می باشد

نحوه فروش آرایش آنلاین: راهنمای نهایی

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

به ریمل جدید احتیاج دارم همانطور که به محصولات زیبایی خاصی وفادار هستم ، در حال حاضر یک نماینده رایگان در بخش ریمل مژه و ابرو هستم.

جستجوی من به خوبی پیش نمی رود: بیش از 200 مارک زیبایی وجود دارد که از طریق فروشگاه مواد مخدر محلی من ، و 250+ مورد دیگر که توسط Sephora به نمایش گذاشته شده است ، فروخته می شوند. هرکدام از این مارک ها ممکن است ده ریمل مختلف را بفروشد ، وعده می دهد هر ویژگی از طولانی شدن تا پیچش یا حلقه زنی تا مقاومت در برابر آب. من به عنوان مشتری ، با یک مشکل "خوب" روبرو هستم - انتخاب بسیار زیادی وجود دارد.

برای کارآفرینان متعهد که ایده تجاری در فضای زیبایی را دنبال می کنند ، اشباع یک چالش واقعی است.

آیا واقعاً کرم BB دیگری یا رژ لب مات دیگری وجود دارد؟ چگونه شما ، یک برند آرایشی تازه کار ، محصولات خود را مجبور می کنید تا در یک بازار شلوغ و بی نظیر ایستادگی کنند؟ چگونه یک ریمل جدید در بین هزاران واقعی به چشم می خورد؟ چگونه می توانید آرایش آنلاین بفروشید و افراد را به خرید تشویق کنید؟

چگونه شما ، یک برند آرایشی تازه کار ، محصولات خود را مجبور می کنید تا در یک بازار شلوغ و بی نظیر ایستادگی کنند؟

خوشبختانه ، تجارت الکترونیکی و دسترسی به منابع تولیدی ، زیبایی دموکراتیک را به وجود آورده و صنعتی را ایجاد کرده است که زمانی تحت سلطه چند مارک عظیم قرار داشته است. و با کمال تعجب ، هنوز اتاق وجود دارد.

روندها و بازارهای طاقچه تقریباً هر روز به بازار عرضه می شود ، آماده برای گرفتن. افرادی که توانایی سریع رفتن به بازار را دارند (ما به شما خواهیم گفت چگونه) ، می توانند از این روند پرش کنند و شکاف های موجود در صنعت را پر کنند.

نحوه فروش آرایش آنلاین
من با دو تاجر Shopify مصاحبه کردم که آرایش را به صورت آنلاین (و در فروشگاه) می فروشند تا تجربیات دست اول خود را در ساخت مارک های زیبایی انجام دهند.

هند دایکین صاحب فروشگاه زیبایی وی ، هند رز است. او خطوط مراقبت از پوست و زیبایی و زیبایی را در خطوط زیبایی و زیبایی در ونکوور ، آجر و ملات مستقر در کانادا و فروشگاه های آنلاین خود درمان می کند.

فروش آرایش آنلاینKate Loveless بعد از پیدا کردن گزینه های بسیار کمی مناسب برای چهره و مژه های سبک او ، Redhead Revolution را ایجاد کرد. او محصولاتی مانند "Honest Auburn" Mascara را از طریق فروشگاه تجارت الکترونیکی Shopify خود تولید و به فروش می رساند.

فروش آرایش آنلاین من همچنین از بسیاری از مقالات گذشته ما بیرون کشیده ام و نمونه هایی از مارک های متنوعی را با استفاده از Shopify برای فروش آرایش به صورت آنلاین درج کرده ام: از یک ولوگر زیبایی تبدیل به تاجر ، به تولید کننده Kylie Cosmetics ، تا مارک های فوق العاده طاقچه فروش آرایش به ورزشکاران و تویت ها و زنان رنگی.

چه چیزی بفروشید: قرار دادن نام تجاری خود در یک بازار شلوغ
پیش بینی می شود صنعت زیبایی در ایالات متحده تا سال 2020 به 90 میلیارد دلار غیرقابل تحقق برسد. یک قطعه از آن پای را می خواهید؟ به دنبال آن برو! اما اول: قهوه و دوم: از خودتان چند سوال بپرسید:

ایده شما با آنچه در بازار متفاوت است متفاوت است؟
آیا مخاطبی را برای محصولات خود مشخص کرده اید؟ چگونه به آنها خواهید رسید؟
آیا آن مخاطب از مارک های فعلی کم است؟
آیا یک روند نوظهور را شناسایی کرده اید؟
آیا تمایزکننده شما نسبت به محصول خارجی است؟ آیا به جای آن سعی در ایجاد یک تجربه جدید در مورد یک محصول مشترک دارید؟ چگونه برندسازی شما به دستیابی به این هدف کمک می کند؟

روندها
یکی از بهترین راهها برای اعتبارسنجی یک ایده محصول ، تحقیق در مورد روندها است. شما می توانید این کار را از چند طریق انجام دهید.

اگر قصد ورود به صنعت زیبایی را دارید ، از قبل باید مرتباً از محتوای زیبایی استفاده کنید. لیستی از تأثیرگذار ، مارک ها ، وبلاگ نویسان ، نشریات ، و پیشگامان روند را دنبال کنید. در لیست های ایمیل مشترک شوید تا چیزی از دست ندهید ، از ابزاری مانند Pocket برای ذخیره مقالات برای بعداً استفاده کنید ، و ایده هایی را که الهام بخش شما در صفحه Pinterest است ، استفاده کنید.

اگر قصد ورود به صنعت زیبایی را دارید ، از قبل باید مرتباً از محتوای زیبایی استفاده کنید.

همچنین می توانید Google Trends را بررسی کنید تا ببینید آیا علاقه شما به ایده شما افزایش می یابد یا خیر. در اینجا چند روند زیبایی فعلی را باید در نظر بگیرید:

بازارهای طاقچه ای
بسیاری از مارک ها با پشت سر گذاشتن مخاطبان با نیازهای خاص زیبایی ، تجارت خود را پایدار کرده اند:

Studio10 یک مشتری قدیمی را هدف قرار داده و به موضوعات خاص پوست بالغ می پردازد.
در فروشگاه فیزیکی خود ، هند رز با مارک هایی انحصاری یا دشوار در آن منطقه فعالیت می کند ، و روی مشتری با محیط زیست تمرکز می کند که از لوکس و طراحی نیز قدردانی می کند.
وی گفت: "ما دسته ای از مارک های طاقچه را می فروشیم که در کانادا کار سختی است ، بنابراین مشتریان زیادی در کبک داریم زیرا قوانین کبک بسیار متفاوت است. واردات به کبک واقعاً کار سختی است. فروشگاه آنلاین ما می تواند به آنها ارسال کند ، که بسیار عالی است. "

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

به سرعت در حال افزایش آگاهی در مورد رفاه حیوانات و علاقه به فرمولاسیون بدون مواد شیمیایی باعث موفقیت مارک های وگان ، عاری از ظلم و ارگانیک مانند 100٪ خالص شده است.
Klee طاقچه خود را در بازار بین فروش نوجوانان و نوجوانان یافت و رنگهای لطیف و فرمولهای ملایمی را برای پوست جوان ارائه داد.
Redhead Revolution باعث ایجاد ریمل در سایه های غیر معمول می شود که برای ظاهر طبیعی بهترین کارها را بر روی مژه ها انجام می دهد.
"ریمل کلیدی کلیدی در تجارت من است. این به طور عمده مورد نیاز قرمزهاست زیرا بسیاری از آنها از جمله من مژه بلوند دارند. ما می خواهیم به جای ریمل سیاه ، ظاهری طبیعی تر داشته باشیم. شما واقعاً قهوه ای روشن پیدا نمی کنید. "

- کیت ، انقلاب سرخ

آرایشگران حرفه ای آرایش برای محصولی که به طور اختصاصی برای فیلم و تلویزیون طراحی شده است ، به Makeup Forever نگاه می کنند.

Black Opal یک رهبر صنعت است و طیف گسترده ای از سایه ها را برای زنان رنگ طراحی می کند.
رنگهای بالای رنگی و ظاهری شدید Sugarpill برای مخاطبان Cosplay جذاب است.
آرایش ضد تمرین یک چیز است و آرایشی و بهداشتی Sweat ورزشکاران را هدف قرار می دهد.
در هر صنعت مبتنی بر تصویر ، برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نظر بگیرید که چگونه بسته بندی ، آرم ، صدا و طراحی وب سایت شما می تواند به بازتاب ارزش های تجاری ، داستان گفتن و ایجاد تجربه برای مشتریان کمک کند.


لیست خواندن رایگان: چگونه می توان تجارت خود را نام تجاری کرد
یک مارک عالی می تواند به محصولات شما کمک کند تا از جمعیت متمایز شوند. با لیست رایگان و سرآمد مطالب با تأثیر بالا یک دوره خرابی در برندسازی مشاغل کوچک کسب کنید.

تولید ، یا برچسب سفید؟
درست کردن
برخی محصولات زیبایی مانند موهای زائد لب ، روغن های صورت و محصولات حمام برای تهیه آن در خانه ساده است. روند خود را با دقت آزمایش کرده و مستندسازی کنید تا با رشد یا انتقال به یک مرکز تجاری ، فرمول شما سازگار باشد.

حتی اگر "مرکز تولید" شما ممکن است آشپزخانه شما باشد ، مطمئن باشید که هنوز هم مقررات محلی را رعایت می کنید. به عنوان مثال ، FDA برای ساخت مواد آرایشی در ایالات متحده دستورالعمل هایی را برای تهویه ، کنترل هوا و سطوح تعیین می کند.

فروش آرایش آنلاین
تصویر: استفاده از مومیایی کردن لب ، عکس سهام رایگان توسط Burst
تولید
در اینجا ، ما به ساختن فرمول از ابتدا در یک تأسیسات تولیدی اشاره می کنیم. مارک های بزرگ ممکن است کارخانه های خاص خود را داشته باشند ، اما بسیاری از تولید کنندگان محصولاتی را برای چندین مارک در همان فضای تولید می کنند.

وقتی کیت برند آرایشی خود را راه اندازی کرد ، محصولاتی را از خانه تهیه می کرد و در Etsy می فروخت. هنگامی که او ریمل ها را به خط معرفی کرد ، قبل از اینکه عملیات خانگی خود را انجام دهد ، به شیمیدانان کمک کرد تا فرمول را به درستی دریافت کنند.

وی گفت: "من سرانجام بیرون از خانه به یک تولید کننده منتقل شدم ، و سپس توانستم واقعاً شروع به انجام کارهای رنگی تر کنم. من فقط یک تن تحقیق انجام داده ام زیرا شرکت های زیادی در آنجا هستند. من می دانستم که من به دنبال شرکت هایی هستم که کمی بیشتر روی مواد با کیفیت بالاتر و طبیعی تر تمرکز کنند. من قصد نداشتم محصولات کاملاً ارگانیک ، بلکه فقط محصولات با کیفیت تری داشته باشم. خوشبختانه یک یا دو ساعت در خارج از شیکاگو جایی که در آن زمان سکونت داشتم شرکتی پیدا کردم ، بنابراین واقعاً توانستم شخصی به آنجا بروم و با مردم ملاقات کنم و با آنها رابطه برقرار کنم. "

- کیت ، انقلاب سرخ

منابع آنلاین زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا شما را با تولیدکنندگان در آمریکای شمالی و خارج از کشور ارتباط برقرار کنید.

تلاش کردن:

مانتا: لیست تولید کنندگان لوازم آرایشی در ایالات متحده
ردیف ساز (ایالات متحده)
علی بابا
برچسب سفید
برچسب سفید (یا برچسب خصوصی) در لوازم آرایشی به محصولات تولیدی عمومی اشاره دارد که ممکن است کمی با رنگ و رایحه سفارشی شود و بسته بندی شده و تحت برند خود شما بفروشد. بسیاری از مارک ها ممکن است از همان فرمول ساخته شده توسط همان تسهیلات ، با تغییرات ظریف و بسته بندی های مختلف استفاده کنند.

برچسب سفید گزینه ای ایده آل برای مارک های فروش کالای جدید یا مفهوم منحصر به فرد در مقابل یک محصول منحصر به فرد است. به عنوان مثال ، اگر می خواستید یک فروشگاه با مضمون تکشاخ را راه اندازی کنید ، ممکن است شما لیستی از لیبل های خصوصی با بسته بندی های تکشاخ و نامهای الهام گرفته از جادو / فانتزی داشته باشید. در این حالت ، خود رژلب به اندازه برند یا مفهوم مهم نیست.

برچسب سفید روشی عالی برای حرکت سریع از ایده به محصول نهایی است ، به خصوص اگر روند داغی در حال پرش هستید.

برچسب سفید روشی عالی برای حرکت سریع از ایده به محصول نهایی است ، به خصوص اگر روند داغی در حال پرش هستید.

خواندن و منابع اضافی:

دایرکتوری تولید کننده لوازم آرایشی برچسب خصوصی
مطالعه موردی زیبایی بذر
فروش مجدد
همچنین می توانید با صرفنظر از ساخت در کل ، آرایش را بصورت آنلاین بفروشید. عمده فروشی از مارک های مختلف را خریداری کنید ، و یک تجربه خرید متقاعد شده را به مشتریان خود منتقل کنید. مضامین فکر کنید: مارک های محلی ، محصولات طبیعی یا ارگانیک ، محصولاتی برای انواع خاص پوست یا شرایط خاص و غیره.

"این از فناوری بسیار کمی شروع شد. من یک تخته سفید در اتاق ناهارخوری خود داشتم که لیستی از همه مارک هایی را که می خواستم با آنها ارتباط برقرار کنم و اینکه آیا از آنها شنیده ام یا نه ، داشتم. من می گویم مؤثرترین مسیری که طی کردم این است که فقط یک نوع واقعی برای آنها داشته باشم ، زیرا در اصل من فقط ایمیل های همه این افراد را صدا کردم و کشیدم. من فقط سعی کردم تا حد امکان واقعی صحبت کنم ، و یک ایمیل اولیه ارسال کنم که اطلاعات زیادی را در اختیار من قرار می دهد تا آنجا که می توانم به آنها بسپارم تا این موضوع جذاب و معتبر به نظر برسد. "

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

من می گویم مؤثرترین مسیری که طی کردم این است که فقط یک نوع واقعی از آنها داشته باشید.

در نظر گرفتن:

سازگاری مارک ها. آیا رقابت وجود دارد؟
در دسترس بودن در بازار شما. اگر به عنوان مثال در حال حمل به کانادا هستید ، چه کسی دیگری این مارک خاص را در این بازار حمل می کند؟
واردات هزینه در هزینه های پس از واقعیتی که ممکن است هنگام قیمت گذاری محصولات خود متحمل شوید ، فاکتور داشته باشید. هند پیشنهاد می کند به جای تکیه بر فروشندگان برای حمل و نقل ، حساب کاربری حمل و نقل را تنظیم کند.
فروش آرایش آنلاین تولید لوازم آرایشی
با این وجود تصمیم دارید محصولات خود را تولید کنید ، چند دستورالعمل و سؤال کلی وجود دارد که باید قبل از ورود به تولید ، از خود بپرسید.

مواد لازم و فرمول
اطمینان حاصل کنید که آنچه در مورد بسته بندی خود ادعا می کنید همان چیزی است که در محصول ، اجزای تحقیق و تهیه کنندگان کاملاً وجود دارد. پرسیدن:

آیا مواد تشکیل دهنده درجه یک از پوست ، یا تایید شده برای استفاده در پوست در کشور شما هستند؟
آیا به مواد طبیعی اهمیت می دهید؟
از چه مواد نگهدارنده استفاده خواهید کرد؟
آیا محصولات شما ادعاهای ارگانیک خواهند کرد؟ مطمئن باشید که تأمین کننده دارای گواهینامه های مناسب است.
ردیابی زنجیره تأمین. آیا تهیه کننده معتبر است؟ آیا آنها می توانند منابع ارجاعی ارائه دهند؟
قوانین برچسب زدن در کشور شما و کشورهایی که حمل می کنید چیست؟
منابع:

بانک اطلاعات لوازم آرایشی و بهداشتی پوست عمیق EWG
فهرست نامهای INCI و فهرست مواد لازم برای مواد آرایشی
بسته بندی
بسته بندی در لوازم آرایشی چند هدف را ارائه می دهد:

نشانگر شما را از طریق طراحی نشان می دهد
از محصولات شکننده مانند سایه چشم و پودرهای فشرده شده در برابر شکستگی محافظت می کند
به عنوان اپلیکیشن ، در مورد ریمل و رژ لب مایع نیز دو برابر هستید
اطلاعات مهم را به مشتریان ، از جمله مواد تشکیل دهنده ، تاریخ انقضا و دستورالعمل های استفاده ، به مشتریان اطلاع می دهد
به تجربه مشتری کمک می کند
مطمئن باشید که نه تنها استرس شدید محصولات خود را آزمایش می کنید ، بلکه بسته بندی نیز وجود دارد. و همانطور که مگان راه سخت را یاد گرفت ، این دو را با هم آزمایش کنید ، به خصوص اگر فرمول و بسته بندی خود را در امکانات مختلف تولید می کنید.

بسته بندی برای من یک مسئله بسیار بزرگ بود. بسیاری از مشتریان را از دست دادم زیرا غیرقابل اعتماد بود. برسها به جای خود چسبانده شدند ، اما فرمولاسیون با چسب مشبک نبود ، بنابراین آنها در حال افتادن بودند. اکنون من به اینجا آمده ام و خودم کنترل کیفیت را انجام می دهم. من اطمینان می دهم که من آن روابط را با کارخانه های خود دست نخورده نگه می دارم ، زیرا نمی توانم تحمل این اتفاق را دوباره انجام دهم. فکر می کنم این ششمین سفر امسال است. اکنون من فقط یک آپارتمان در اینجا دارم زیرا همیشه و به عقب می روم. "

- مگان کوکس ، زیبایی امالی

بسته بندی مسئله ای بزرگ برای من بود. بسیاری از مشتریان را از دست دادم زیرا غیرقابل اطمینان بود.

فروش آرایش آنلاین فروش
هر کشوری قوانین خاص خود را در مورد الزامات بسته بندی محصولات زیبایی دارد. در کشور شما نیز ممکن است قوانین خاص ایالتی یا منطقه ای وجود داشته باشد. این مقررات برای محافظت از مصرف کنندگان ، همه چیز را از زبان بسته بندی ، برچسب زدن به وزن و حجم ، لیست مواد تشکیل دهنده و هشدارهای ایمنی / آلرژی پوشش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با دولت محلی خود مشورت کنید:

راهنمای برچسب زدن زیبایی (ایالات متحده)
برچسب زدن لوازم آرایشی (کانادا)
شناخت برچسب (اتحادیه اروپا)
منابع تولید کلی:

FDA اقتباس از لوازم آرایشی و بهداشتی: چگونه لوازم آرایشی و بهداشتی مورد تأیید FDA نیستند ، اما تنظیم شده توسط FDA (ایالات متحده)
شیوه های تولید خوب برای محصولات آرایشی (کانادا)
راهنمای مقررات ایمنی محصولات آرایشی (انگلستان)
مدیریت موجودی
همانطور که هند کشف کرد ، مدیریت موجودی زیبایی می تواند کمی دقیق تر از سایر محصولات باشد. او با توجه به تجربیات خود در زمینه جمع آوری تعداد زیادی اسکاس و مدیریت موجودی بین فروشگاه های آنلاین و کالاهای فیزیکی ، مشاوره ای برای کارآفرینان جدید دارد:

ماندگاری: محصولات و مواد طبیعی معمولاً ماندگاری کمتری دارند. قبل از هرگونه سابقه فروش برای کمک به پیش بینی ، مقادیر کمتری را برای جلوگیری از هدر رفتن سفارش دهید.

وی گفت: "من تمایل به خرید مقادیر کمتری از آنجایی که لوازم آرایشی و پوست طبیعی دارای ماندگاری است ، حتی اگر محصول بدون استفاده باشد. من ترجیح می دهم بیشتر از زمان خرید بیش از حد و کالاهای جدیدتر داشته باشم و در آنجا بنشینم محصول جدیدتر داشته باشم. "

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

دما و رطوبت: اطمینان حاصل کنید که محصولات شما به دلیل گرما ، نور خورشید و رطوبت ذخیره می شوند و می توانند باعث ذوب یا آسیب دیدن آنها شوند.
وی افزود: "ما تهویه مطبوع (بالاخره) در فروشگاه داریم زیرا در تابستان آنقدر گرم می شود که محصول ذوب شود. در ابتدا چنین تجملاتی احساس می کرد ، و چنین است ، اما من فهمیدم که مشتری در هنگام تلاش روی رژ لب چقدر واقعاً ضروری بود.

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

اگر از خانه تحقق استفاده نمی کنید و خودتان محصول را انبار می کنید ، سازماندهی شوید. محصولات آرایشی کوچک هستند و بعضی اوقات برچسب زدن بین رنگ ها شناسایی آن آسان نیست. سیستمی را ایجاد کنید که امکان دسترسی آسان و شناسایی محصول را داشته باشد.
"مدیریت موجودی همیشه می تواند کمی تلاش باشد زیرا محصول بسیار اندک است و به راحتی قابل جابجایی نیست. وقتی فکر کردیم کاملاً از کالای خاصی خارج شده ایم ، وقتی واقعاً فقط در یک صندوق بدون پلاک در اتاق عقب مخفی شده بود. ما همه چیز را در کشوهای بزرگ در سراسر فروشگاه نگه می داریم. ما از تقسیم کننده میز استفاده می کنیم یا از جعبه های حمل و نقل کوچک برای ساختن همه چیز استفاده می کنیم و به ما این امکان را می دهیم که به راحتی بین کشوها کار کنیم.

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

مدیریت موجودی همیشه می تواند کمی تلاش باشد زیرا محصول بسیار اندک است و به راحتی قابل جابجایی نیست.

چرخش سهام: همانند edibles و سایر محصولات با ماندگاری ، مطمئن شوید که هر کسی که سهام شما را اداره می کند اهمیت چرخش را درک می کند.
فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید
ابتدا بیایید شما را در Shopify تنظیم کنیم. فقط چند دقیقه طول می کشد و ما قبل از انجام کار 14 روز به شما بازی می دهیم.

توضیحات محصول ، همچنان که ما همچنان شما را غافلگیر می کنیم ، بسیار مهم هستند. به طور جدی! آنها نه تنها به سئو کمک می کنند ، بلکه اطلاعات ارزشمندی را برای کمک به مشتریان در خرید آگاهانه و کاهش بازده ارائه می کنند. برای آرایش از فضای اصلی برای توصیف بافت ، پایان ، کاربرد و استفاده از محصول استفاده کنید.

شما می توانید از برنامه ای مانند EasyTabs برای ایجاد زبانه ها در صفحه محصول خود استفاده کنید تا ضمن اضافه کردن لیست کامل مواد ، هشدارها ، اعلامیه های آلرژی و نکات زیبایی ، آن را به هم ریخته کمتر نگه دارید.

فروش آرایش آنلاین
نمونه سازماندهی اطلاعات صفحه محصول توسط برگه ها ، از طریق 100٪ خالص
صفحات محصول را با تصاویر بزرگ و واضح از محصول در پس زمینه سفید یا تمیز و همچنین تصاویر سبک زندگی / زیبایی که محصول مورد استفاده را در یک مدل ضبط می کنند (در حالت ایده آل در چندین مدل با رنگهای مختلف پوست) بهبود ببخشید.

وی گفت: "قطعاً رنگ ، به ویژه در مورد رژ لب ، موضوعی بوده است. من امیدوارم که در واقع تعداد بیشتری عکسبرداری داشته باشید ، و حتی شاید برخی از آموزش های YouTube را شروع کنید که در آن افراد بتوانند به طور فعال یک سرخ را ببینند. من قبل از خرید مشتری زیادی داشته ام. بعضی اوقات عکسی از سواچی را که روی پوست خودم قرار داده ام یا چیزی برای کمک به آنها در تصمیم گیری ارسال می کنم. کمی تعامل راحت با مشتریان وجود دارد. "

- کیت ، انقلاب سرخ

بعضی اوقات عکسی از سواچی را که روی پوست خودم قرار داده ام یا چیزی برای کمک به آنها در تصمیم گیری ارسال می کنم.

رسانه های دیگری را نیز در نظر بگیرید ، مانند کتابهای ویدیویی و آموزش های آرایش که می توانند در صفحات محصول یا در یک وبلاگ یا گالری در وب سایت زندگی کنند.

نماد الگو
راهنمای فیلم رایگان: عکاسی محصول DIY

بیاموزید که چگونه با یک راهنمای ویدیویی رایگان و جامع ، عکس های محصول زیبا را با بودجه تهیه کنید.

برنامه ها
پیشنهادات فروشگاه App Storeify برای فروش آرایش آنلاین:

با برنامه Lookbook از عکس های سبک زندگی مشهور استفاده کنید
Limespot Personalizer یک روش عالی برای پیشنهاد محصولات سازگار یا ویژگی های کلیه محصولات استفاده شده در شکل آرایش یا آموزش آرایش است
محتوای ویدئویی را با صفحات EasyVideo در صفحات محصول قرار دهید
آینه جادویی آرایشی به مشتریان این امکان را می دهد تا قبل از خرید ، لوازم آرایشی و بهداشتی را امتحان کنند
با استفاده از این برنامه مفید ، انواع مختلفی را به مبلغ رنگ تبدیل کنید
فروش آرایش آنلاین
نمونه ای از انواع رنگ با استفاده از برنامه Swatches ، از طریق کیت مک نیاب
مضامین
موضوعی را از فروشگاه تم Shopify انتخاب کنید. با ویژگی های مورد نظر فیلتر کنید یا یکی از این موارد را استفاده کنید ، که به عنوان ایده آل برای مشاغل زیبایی توصیه می شود:

پاپ (رایگان)
دستی
آقای پارکر
آرایش آنلاین فروش مارک لوازم آرایشی خود را بفروشید
رقابت برای جلب توجه در فضای زیبایی برای مارک های نوظهور چالش برانگیز است ، در حالی که این صنعت با مارک های بزرگ و حتی خرج تبلیغاتی حتی بیشتر اشباع شده است. طاقچه خود را پیدا کنید. اگر توصیه های من را از ابتدای این راهنما در نظر گرفتید ، احتمالاً در بخش خاصی از زیبایی با رقابت کمتر قرار گرفته اید.

مخاطبان طاقچه شما ممکن است کوچکتر باشند ، اما مشخص کرده اید که آنها کمتر نمایشی ارائه داده اند و به دنبال محصول شما هستند. دریابید که آنها در چه مواردی "حلق آویز" می شوند و با مشارکت خود استراتژیک باشید.

کیت با وبلاگ جذاب و زیبایی جعبه زیبایی با چگونه می شود یک Redhead با مخاطبان گسترده مشتریان هدف خاص خود همکاری کرد.

اوت گذشته گفت: "اوت گذشته وقتی با شرکت How to be Redhead فعالیت کردم ، فروش من دو برابر شد. من به آنها رسیدم ، و آنها ریمل مژه و ابرو را در جعبه آگوست خود نشان دادند. من فقط محصول رایگان را به آنها دادم ، و بعد از آن تبلیغات رایگان برای آن کل ماه است. "

- کیت ، انقلاب سرخ

در اوت گذشته ، هنگامی که من با شرکت How to be Redhead کار کردم ، فروش من دو برابر شد.

اثبات اجتماعی
ما قبلاً در مورد قدرت بررسی و اثبات اجتماعی گفتیم: بیش از 70٪ آمریکایی ها می گویند که آنها قبل از خرید ، به بررسی محصولات نگاه می کنند. صنایع معدودی وجود دارند که تاثیر بهتر از صنعت زیبایی را نشان می دهند.

ورد دهان از مشتری متوسط ​​شما می تواند قدرتمند باشد ، و می تواند به شکل بررسی های سنتی (برنامه ای مانند Yotpo را امتحان کنید) یا وزوز اجتماعی ایجاد شده توسط مشتری باشد.

تأثیرگذار زیبایی
در سال 2014 ، بازدیدهای ویدئویی مربوط به زیبایی YouTube در صدر 700 میلیون در ماه قرار گرفت ، و کل کانال های زیبایی YouTube غیر وابسته به برند - تأثیرگذار و واگنبر - 45،000 بود.

به دلیل ماهیت این محصول ، مشتریان زیبایی قبل از خرید به سازندگان آنلاین مورد علاقه خود روی آورده اند. بررسی های تأثیرگذار صادقانه "وعده های" داده شده توسط صنعت زیبایی را کاهش می دهد (صنعتی که هر سال 2 میلیارد دلار برای تبلیغات تبلیغ می کند) و محصولات آزمایشی افراد واقعی را در تعداد بیشماری از پوستها و ظاهرها نشان می دهد.

ولوگرهای زیبایی به فرقه رسیده اند ، بسیاری از شهرت خود را در مارک های آرایشی و بهداشتی خود به نمایش می گذارند. Eshani Patel پس از موفقیت در زمینه بسته بندی زیبایی در کانال مشترک 142K خود ، Rani Cosmetics را در Shopify راه اندازی کرد:


کار با تأثیرگذار (وبلاگ نویسان ، وبلاگ نویسان ، اینستاگرام ها) برای دسترسی به مخاطبان درگیر بسیار مؤثر است.

💡 نکته: برای کاهش هزینه ها ، به دنبال تأثیرگذار در حال ظهور که متناسب با مشخصات مشتری شما باشد و مخاطبان کوچکتر اما بسیار شلوغی دارند. آنها ممکن است مایل باشند مبادله ای را برای بررسی محصولات انجام دهند تا به مارک های خود کمک کنند.

محتوا و UGC
دشوار است که بگوییم آیا می خواهم رژ لب را دوست دارم یا فقط می توانم با توصیف کتبی و یک عکس از محصول خود قضاوت کنم.

برای افزودن به صفحات محصول یا ویژگی های اینستاگرام خود در ایجاد محتوای خود (مانند عکس های سبک زندگی یا فیلم برداری با مدل های مختلف) سرمایه گذاری کنید. شما در واقع ممکن است به کاهش بازده نیز کمک کنید. مگان کاکس از Amalie Beauty ایده را یک قدم جلوتر گرفت و به دنبال تجدید نظر در مورد بررسی های زیبایی و جعبه های ناگهانی زیبایی بود و خودش را نیز انجام داد. ترافیکی که وی به وبلاگ خود هدایت می کند به فروش فروشگاه وی کمک می کند.

برای هند ، UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) ابزاری مؤثر برای کمک به یافتن مشتریان جدید ثابت کرده است.

اینستاگرام برای صنعت آرایشی و بهداشتی شگفت انگیز است زیرا من تنها کسی نیستم که بازاریابی خود را انجام دهم. مطمئناً من در حال ارسال عکس هایی از محصولاتی هستیم که می فروشیم و آرایش هایی که من انجام می دهم و این اطلاعات را در اختیار مردم قرار می دهد و به آنها کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند از من خرید کنند ، اما اینستاگرام نیز تجربه خرید در فروشگاه من را از POV نشان می دهد. مشتری آنها در حال ارسال عکس هایی از کالاهایی هستند که خریداری می کنند ، عکس های سلفی با رژ لب هایی که از من خریداری کرده اند و معمولاً تجربه جعبه بوکس در هنگام دریافت سفارش خود هستند. کمپین های بازاریابی که موفقیت آمیزترین آنها به اثبات رسیده است ، بیشتر درگیر تعامل و ارتباط هستند ، نه اینکه فقط یک محصول تبلیغاتی را ارائه دهند. "

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

فروش آرایش آنلاین

اینستاگرام همچنین تجربه خرید در فروشگاه من را از POV مشتری نشان می دهد.

💡 نکته: برنامه ای مانند عکس های اجتماعی را امتحان کنید تا محصولات روی رنگ های مختلف پوست و شکل های صورت را به نمایش بگذارید. با استفاده از هشتگ ، عکس های اینستاگرام تولید شده توسط کاربر را جمع کنید و آنها را در یک صفحه مینی گالری در صفحات محصول خود وارد کنید.

صفحه محصول 100٪ خالص که شامل تصاویر اینستاگرام کاربر است
منابع اضافی:
راهنمای مبتدی برای تبلیغات در اینستاگرام
پین خود را بشمارید: 7 راه برای فروش و ترافیک با Pinterest
6 بسترهای نرم افزاری بازاریابی Influencer برای مشارکت با خالقان مشهور اینترنت
حمل و نقل و خدمات به مشتری
لوازم آرایشی حمل و نقل می تواند یک تلاش دشوار باشد ، به خصوص با محصولاتی مانند پودرهای فشرده. کیت قبل از تقویت بسته بندی خود با بسته بندی حباب روی محصولات شکننده ، مشکلات مربوط به محصول شکسته را تجربه کرد. به یاد داشته باشید: حمل و نقل و رسیدگی را در مرحله طراحی محصول و بسته بندی در نظر بگیرید!

از آنجا که تنظیمات آرایشی بسیار شخصی هستند و رنگ روی صفحه نمایش می تواند از نظر شخصی بسیار متفاوت به نظر برسد ، انتظار داشته باشید که به ناچار با تعویض محصول یا بازپرداخت مشتری مقابله کنید. مطمئن باشید که شما یک سیاست بازده جامد را در کار دارید و یک فرآیند مناسب برای اطمینان از عدم اطمینان بازده برای مشتریان و بدون درد برای شما فراهم است.

برنامه ای مانند Return Magic می تواند به شما در شروع و ردیابی بازده ها کمک کند و در طی مراحل به مشتریان اطلاع دهد.

در حال رشد کسب و کار: پاپ آپ و خرده فروشی
برند خود را به خیابان ها برسانید! صرفنظر از صنعت ، در تجربیات تجاری IRL ارزش باورنکردنی وجود دارد - به مشتریان وفادار خود پاداش دهید ، به آنها اجازه دهید شخصاً با محصول ارتباط برقرار کرده و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند (مانند مورد بازار).

ایده های IRL برای مارک های آرایش:

یک فروشگاه پاپ آپ ، کامل با یک نوار تستر یا مینی بورس رایگان اجرا کنید
حمایت از نمایش مد رویداد ، با استفاده از محصولات خود در مدل ها و / یا کمک به کیسه های تعویض
فضایی موقت را در یک خرده فروش اجاره کنید که محصولات مکمل را به مخاطبان ایده آل شما بفروشد

هند Daykin ، تصویری از طریق یک زندگی خوب مصرف شده
در حالی که هنوز در مرحله طراحی محصول خود هستید ، در مورد چگونگی نمایش محصول و بسته بندی در یک وضعیت فیزیکی فکر کنید. آیا در این مرحله می توانید در مورد طراحی خود ترفندهایی داشته باشید تا بتوانید هر برنامه کاربردی IRL در آینده را پاسخ دهید؟ بله

"آنچه که هنگام تجارت کالاهای آرایشی به یاد داشته باشید مهم است که این محصولات با لمس بالا بلکه سرقت بالایی هستند ، زیرا آنها به طور معمول بسیار کوچک هستند. داشتن تستر بسیار مهم است تا افراد بتوانند محصول را روی خودشان امتحان کنند ، بو کنند و غیره. اما من سعی می کنم کالای کم فروش را نشان دهم. نه تنها مردم نمی توانند آن را سرقت کنند بلکه باید اطمینان حاصل کنند که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا گرما آسیب نمی بیند. جدا از آن ، تجارت کالا بسیار آسان است زیرا بیشتر خطوط لوازم آرایشی نمایشگرها و علائمی عالی را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید با آنها کالا بفروشید. "

- هند ، هند آرایشی و بهداشتی رز

این محصولات لمسی بالا اما سرقت بالایی نیز دارند ، زیرا از نظر نوع کمی بسیار کوچک هستند.

1 ، 2 ، 3 ، برو!
آماده راه اندازی مارک زیبایی خود هستید ، اما نمی توانید از پس آن بلوک روحی برآیید؟ آن طبیعی است. این یک چیز ترسناک است که شما با خون ، عرق و اشک های خود ساخته اید.

حذف گذرواژه از فروشگاه اینترنتی خود و به اشتراک گذاری نام تجاری خود با جهان فقط یک نقطه پرش است ، اما هنوز لازم نیست که کامل باشد. در واقع ، اینطور نخواهد بود. هنگامی که در مورد عادات مشتریان خود می آموزید ، تکامل خواهید یافت.

از داستانهای مارک های زیبایی دیگر که غوطه ور شدند و مارک های موفقی ساختند ، الهام بگیرید:

نحوه راه اندازی صندوق اشتراک: دروس مربوط به یک تجارت موفق کره ای زیبایی
9 درس از یک برند زیبایی 6 شکل که در یک اتاق خوابگاه راه اندازی شد
درس جمعه سیاه و دوشنبه سایبر از یک تجارت آرایش 40 میلیون دلاری
آیا آرایش را بصورت آنلاین می فروشید؟ تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

 

منبع : sanykala

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۹/۲۲
  • ۱۰۸ نمایش
  • محمد محمد زاده

نحوه فروش آرایش آنلاین: راهنمای نهایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی